קמפיין ממומן
הגעה לקהל יעד חדש והגדלת כמות המעריצים בדף העיסקי באמצעות קמפיין ממומן בפייסבוק (עד 20% מהתשלום החודשי).
צור מקום שבו אנשים יכולים לפגוש את העסק שלך. תן לנו להציג עבורך נוכחות עיסקית גבוהה בחשיפה גבוהה לקהל היעד המתאים.
הגעה לקהל יעד חדש והגדלת כמות המעריצים בדף העיסקי באמצעות קמפיין ממומן בפייסבוק (עד 20% מהתשלום החודשי).
פרסום של לפחות 2 פוסטים בשבוע ליצירת עניין ומעורבות בדף העיסקי (לא כולל גרפיקה). כולל פרסום כתבות רלוונטיות מאתרי מדיה חיצוניים.
ניהול תגובות שליליות, מענה לפניות נכנסות, מעקב אחר קהל היעד והצעות לשיפור.
ניהול וקידום דף עיסקי בפייסבוק – תשלום חודשי
2 מיליארד איש משתמשים בפייסבוק מדי חודש.
באמצעות הכלים החזקים שלנו לבחירת קהלים, תוכל לפלח את האנשים שמתאימים לעסק שלך.
השתמש במה שידוע לך על לקוחותיך, כגון נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות, כדי להתחבר לאנשים דומים להם.
ישנם 3 אפשרויות לבחירת קהל בפייסבוק:
הלקוח הבא שלך דומה ללקוח הנוכחי
אם היעד שלך הוא להרחיב את העסק ולמצוא לקוחות חדשים, קהלים דומים הם הכלי המתאים למשימה. תוכל להתחבר בקלות לקהל העיקרי שלך בלחיצות בודדות.
לקוחות נוכחיים הם המקור הטוב ביותר
ניתן ליצור קהלים דומים בפייסבוק מתוך רשימות של לקוחות ולקוחות פוטנציאליים, מתוך אנשים שביקרו באתר או באפליקציה שלך או מתוך אנשים שקיימו אינטראקציה עם דף הפייסבוק או עם המודעות שלך. ניתן גם להשתמש בקהל מותאם אישית כדי לבנות קהל דומה.
בצע שינויים לפי הצורך
על ידי הוספת מקורות חדשים לקהלים או הסרת מקורות ישנים, ניתן ללטש את הקהלים הדומים בקלות כדי להשיג תוצאות טובות יותר ולהתאים אותם לפרופילי קהלים משתנים.
לקוחות נאמנים
פנה אל הלקוחות הנוכחיים והפוטנציאליים שלך כדי לסגור את העסקה.
מבקרים באתר
אנשים שמבקרים באתר שלך הם לקוחות פוטנציאליים חזקים.
משתמשים במכשירים ניידים
הראה מודעות לאנשים שכבר משתמשים באפליקציה שלך לנייד.
נתונים דמוגרפיים
מצא אנשים על סמך מאפיינים כגון גיל, מין, סטטוס מערכת יחסים, השכלה, מקום עבודה, תפקידים ועוד.
מיקום
הגע לאנשים באזורים שבהם אתה רוצה לעשות עסקים. תוכל אפילו להגדיר רדיוס סביב חנות כדי לעזור להגדיל את מספר הביקורים בחנות.
תחומי עניין
מצא אנשים על סמך הדברים שמעניינים אותם, כגון תחביבים, סוג בידור מועדף ועוד.
התנהגויות
הגע לאנשים על סמך התנהגויות רכישה, שימוש במכשירים ופעילויות נוספות.
מודעות פייסבוק גמישות מאוד, אך הן פועלות בצורה הטובה ביותר כשאתה ממוקד במה שאתה רוצה להשיג.
לכן יש לנו מטרות מודעות, המאפשרות לך להבהיר את היעדים השיווקיים שלך לקמפיינים או אפילו למודעות ספציפיות.
המטרות יכולות להיות ספציפיות מאוד, אך הן מסווגות תחת היעדים הגדולים יותר של הגברת מודעות, מעורבות והמרות.
גרום לאנשים לפעול
לעסק שלך יש אוהדים – עכשיו בוא נתחיל לנצל זאת. עודד אנשים לרכישות, הרשמות ועוד. ניתן להשיג המרות בקלות באמצעות מטרות מודעות אלה של פייסבוק.
גרום לאנשים לגלות מעורבות
אנשים מכירים אותך, אך הם עדיין אינם לקוחות – גרום להם ללמוד, לעקוב ולעיין בדברים שאתה מציע. הגדל את המעורבות באמצעות מטרות מודעות אלה של פייסבוק.
גרום לאנשים לשים לב
העסק שלך מציע יתרונות רבים, אך אנשים רבים יותר צריכים להכיר אותו – הגיע הזמן להביא אותו למודעות שלהם. הגבר את המודעות באמצעות מטרות מודעות אלה של פייסבוק.
ניתן להציג מודעות בפייסבוק, באינסטגרם וב-Audience Network בכל תקציב.
יש אנשים שמוציאים יותר כסף על קפה מדי יום מאשר על הקמפיינים שלהם.
המחיר המדויק של הצגת המודעה למישהו נקבע במכירה הפומבית של המודעות.
אתה קובע תקציב ואת הצעת המחיר.
לעולם לא נוציא יותר מהסכום שקבעת.
המודעות מוצגות לאנשים שסביר שיתעניינו, כדי שתקבל תוצאות.
בחר את המטרה שלך – הופעות, המרות – ושלם רק עבורה.
נא בחר את סוג השירות הנדרש, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:
הגברת הלידים ממכירות, ואיסוף פרטים כמו כתובות דוא"ל, טלפון ושמות מאנשים שמתעניינים במותג או בעסק שלך.
הגעה לאנשים שיש להם סבירות גבוהה יותר לשים לב למודעות שלך וכך להגביר את המודעות למותג שלך.
הצגת המודעה שלך למספר האנשים המקסימלי על פי פרמטרים הממוקדים לקהל היעד.
שליחת יותר אנשים ליעד בפייסבוק או מחוץ לפייסבוק כמו אתר, אפליקציה או שיחת מסנג'ר.
בנייה וניהול דפי פייסבוק של עסקים, ארגונים, קבוצות, מותגים, אמנים ולהקות, בניית קהילה ועוד.
קבלת יותר מעורבות בפוסטים, סימוני 'אהבתי' בדף, תגובות לאירועים או מימוש בקשות.
הגעה לאנשים נוספים בקרבת מקום שיגיעו לבקר במיקומים הפיזיים שלך על פי פרמטרים של מרחק מוגדר מראש.
הגעה לקהך אנשים נוספים שיצפו בתוכן הסרטון שלך.
(2 מיליארד) אנשים משתמשים בפייסבוק מדי חודש
מהאנשים בארה"ב המבלים במכשירים ניידים (דקה אחת מכל 5 דקות) מוקדשת לפייסבוק או לאינסטגרם
500 מיליון אינסטגרמרים משתמשים באפליקציה מדי יום