הקמת ערוץ ביוטיוב
הקמת ערוץ משלכם ביוטיוב כולל גרפיקה, מיתוג והכנה לפרסום.
כל עסק גדול כקטן, יכול להגיע לקהל הלקוחות הנכון ב- YouTube.
כיום קל ליצור סרט באיכות גבוהה המספר את הסיפור של העסק שלך, קיים תמחור גמיש שיתאים לכל תקציב.
1. קיר הסרטונים לצד הנגן נשאר גלוי לאחר סיום הצגת המודעה ומשמש כתזכורת.
כאשר צופים לוחצים על קיר הסרטונים, הם יופנו מחדש לערוץ שלך.
2. אחרי 5 שניות בסרטון שלך, הצופים יכולים לדלג על המודעה. אתה משלם רק אם מישהו צופה ב-30 שניות מהסרטון לפחות!
3. YouTube מציג את מודעת הווידאו שלך כדי לבחור צופים שהמיקום הגיאוגרפי ותחומי העניין שלהם תואמים להגדרות המיקוד שלך.
הסרטון שלך מופיע כמודעת וידאו לפני סרטונים קשורים. תוכל להתאים אישית את המקום שאליו יופנו המשתמשים כאשר ילחצו על המודעה שלך.
1. המשתמשים שילחצו על המודעה יופנו אל דף הערוץ שלך, שבו מוצגת המודעה.
2. מודעת הווידאו שלך תוצג במגוון רחב של אתרי שותפים ברשת המדיה של Google,
כגון אתרי חדשות ובלוגים. קריטריונים למיקוד שתבחר יקבעו מי יזכה לראות את המודעה שלך.
1. בתוצאות החיפוש: תמונה ממוזערת, כותרת ותיאור.
כאשר אנשים ילחצו על המודעה שלך, הם יופנו מחדש לסרטון ב-YouTube.
ניתן להתאים אישית את כל הפרטים.
2. המודעה שלך מופיעה כתוצאת חיפוש בולטת בחלק העליון של תוצאות החיפוש.
3. המודעה מופעלת כאשר משתמשים מבצעים חיפוש ב-YouTube.
ניתן לציין מילות מפתח שעבורן המודעה שלך מופיעה בקטע 'קהל'.
לאחר הפקת הסרטון לבית העסק שלך, אנו ניכנס לתמונה ונבצע פרסום ושיווק ממוקד לקהל המטרה באופן מיידי.
המודעות שלך יוצגו במגוון דרכים ב- YouTube, בהתאם לסוג המודעות שתחליט להפעיל.
מתי כדאי להשתמש בהן?
השתמש בפורמט זה כשאתה רוצה לפנות לקהל רחב של צופים עם הודעה קצרה ובלתי נשכחת.
איך זה עובד?
מודעת וידאו מסוג באמפר נמשכת עד שש שניות והיא מופעלת לפני, במהלך או אחרי סרטונים אחרים.
לצופים אין אפשרות לדלג על המודעה.
איפה ניתן להציג את המודעות?
ניתן להציג מודעות באמפר לפני סרטונים אחרים ב-YouTube או באתרים ואפליקציות של שותפים ברשת המדיה.
כיצד יתבצע החיוב?
החיוב מתבצע על בסיס הופעות.
מודעות באמפר מחויבות לפי מחיר לאלף הופעות, כך שאתה משלם בכל פעם שהמודעה מוצגת 1,000 פעמים.
מתי כדאי להשתמש בהן?
השתמש בפורמט זה לקידום סרטון במקומות שבהם אנשים מחפשים תכנים.
בין היתר, לצד סרטונים קשורים ב-YouTube, כחלק מתוצאת החיפוש ב-YouTube או בדף הבית של YouTube לנייד.
איך זה עובד?
המודעה מורכבת מטקסט ומתמונה ממוזערת הלקוחה מתוך הסרטון.
על אף שהגודל והמראה המדויקים של המודעה עשויים להשתנות בהתאם למקום שבו היא מוצגת, מודעות Video Discovery תמיד כוללות הזמנה ללחוץ עליהן כדי לצפות בסרטון.
לאחר הלחיצה, הסרטון מופעל בדף הצפייה ב-YouTube או בדף של הערוץ שלך.
איפה ניתן להציג את המודעות?
בתוצאות החיפוש של YouTube
לצד סרטונים קשורים ב-YouTube
בדף הבית של YouTube לנייד
כיצד יתבצע החיוב?
החיוב יתבצע רק אם הצופים יבחרו לצפות במודעה שלך באמצעות לחיצה על התמונה הממוזערת.
מתי כדאי להשתמש בהן?
כדאי להשתמש בפורמט זה אם ברצונך לקדם תוכן וידאו לפני סרטונים אחרים ב-YouTube וברשת המדיה של Google.
איך זה עובד?
מודעת הווידאו מופעלת לפני, במהלך או אחרי סרטונים אחרים. לאחר חמש שניות ניתנת לצופה אפשרות לדלג על המודעה.
איפה ניתן להציג את המודעות?
מודעות וידאו מסוג TrueView לפני או בזמן הסרטון יכולות להופיע בדפי צפייה ב-YouTube וכן בסרטונים שמוצגים באתרים ובאפליקציות של שותפים ברשת המדיה.
כיצד מתבצע החיוב?
תחויב בתשלום אם הצופה יצפה ב-30 שניות מתוך הסרטון שלך (או בכל הסרטון אם אורכו פחות מ-30 שניות) או יבצע איתו אינטראקציה, המוקדם מביניהם.
נא בחר את סוג השירות הנדרש, השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:
הקמת ערוץ משלכם ביוטיוב כולל גרפיקה, מיתוג והכנה לפרסום.
בניית מסע פרסום בגוגל וניהולו עבור ערוץ היוטיוב שלכם או עבור הסרטון שלכם.
הפקת סרטון תדמית לעסקים הכולל: קריאטיב, צילום, עריכה וקריינות.
שעות צפייה מועלות מידי יום
שעות צפייה מועלות מידי דקה
שיא הצפיות בכל הזמנים שייך לשיר 'גאנגנהם-סטייל' הדרום קוריאני
משתמשי יוטיוב בישראל!
מהצפיות הן דרך מכשירים ניידים