הוצא 100 ₪ וקבל שובר בסך 300 ₪ מתנה!*
* בכפוף לתקנון גוגל * מיועד לקמפיינים חדשים
האם ישנה התחייבות לתקופה מינימלית?
בכדי שנוכל לנהל קמפיין יעיל ואפקטיבי, כמו גם לבצע מעקב ביצועים (מעקב המרות ומעקב רמרקטינג בחלק מן החבילות),
התקופה המינימלית להתחייבות היא 6 חודשים.
האם ישנה תוספת למחיר הרשום בחבילה?
המחיר בחבילות המצויינות לעיל הינו תקציב פרסום נטו המועבר ישירות מהלקוח הסופי לגוגל.
מלבד תקציב הפרסום יש להסדיר תשלום עבור דמי ניהול הקמפיין בנפרד.
איך מחושבים דמי הניהול החודשיים?
עבור תקציבי פרסום מעל 5,000 ₪ בחודש:
דמי הניהול עבור ניהול הקמפיינים הינם לפי 1,800 ₪ + מע"מ לחודש (שיחושב בתשלום נפרד).
עבור תקציבי פרסום של פחות מ-5,000 ₪:
דמי הניהול עבור ניהול הקמפיינים הינם לפי 30% + מע"מ לחודש המחושב מתוך תקציב הפרסום (שיחושב בתשלום נפרד).
האם ישנו מינימום תשלום דמי ניהול?
מינימום תשלום עבור דמי הניהול הינם בסך 500 ₪ + מע"מ לכל חודש.
בחבילות כסף, זהב ופלטינום דמי המינימום הינם לפי 30% מסך החבילה הנבחרת בתופסת מע"מ כחוק או 1800 ₪ + מע"מ (הנמוך מבינהם) .
במידה ואצטרך תוספות נקודתיות לקמפיין (סרטון תדמית, כתבות תוכן או פרסום ברדיו), כיצד זה יתומחר?
תוספות נקודתיות ידונו ויתומחרו בנפרד, במידה והלקוח כבר מקבל מאיתנו שירות כלשהו השירותים האחרים ינתנו בהנחה.
כמובן שהצוות שלנו ישב איתכם לפגישה בכדי להבין לעומק את הצרכים שלכם ולהתאים עבורכם את הרחבת הפרסום הנוכחי.
מהי צורת התשלום עבור תקציבי הפרסום בגוגל אדוורדס?
לאחר בניית מסעות הפרסום יש להסדיר מידי שבוע או חודש את התקציב שנבחר בכרטיס אשראי ישירות מול חברת גוגל.
מהי צורת התשלום עבור שכר הטרחה שלכם בניהול הקמפיין?
צורת התשלום מולנו הינו בכרטיס אשראי בתשלומים לפי מס' חודשי השירות שנקבעו (לדוגמא: שירות לחצי שנה = 500 ש"ח + מע"מ כפול 6 תשלומים).
בתחילת כל התקשרות לתקופה מסויימת ישלח חוזה ללקוח ובו יצויינו (בין היתר) תנאי התשלום.
בכל מקרה יש לדאוג להסדרת התשלום מראש טרם תחילת הטיפול בקמפיין!
מדוע אני צריך דוחות חודשיים?
הדוחות החודשיים נועדו לספק מידע מקסימלי עבור הקמפיין. בשל שינויים עונתיים והרגלי צריכה יתכנו לא מעט שינויים ואלו יבואו לידי ביטוי בדוחות.
כמו כן, יש לציין כי תהליך האופטימיזציה נסמך בין היתר בביצועים שיופיעו בדוחות,
כך נוכל לקבוע הגדלת או הקטנת התקציב בהתאם לביצועים ו/או שינויים אסטרטגיים ברמת מסע הפרסום / הקמפיין.
מהי צורת הדיווח החודשי בחבילות (למעט חבילת הבסיס)?
בכל תחילת חודש ישלחו ללקוח דוחות מקוונים עבור החודש העוקב שלפניו.
הדגש בדוחות יתמקד בערך ה-ROI עבור בית העסק על פי פרמטרים שונים.
מה נכלל תחת "אופטימיזציה"?
אופטימיזציית קמפיין / מסע פרסום מתאפיינת בשינויים שנעשים באופן ידני באמצעותנו אחת לשבוע והן כוללות בין היתר גם את הפעולות הבאות:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם